Inzerenti mohou zhlédnout Google mobilní rychlost a její skóre pro více přistávacích stránek.

Inzerenti nyní mohou zhlédnout dobu načítání pro více mobilních přistávacích stránek díky aktualizaci algoritmu, oznámenou v úterý Google Ads týmem. Aktualizace skóre mobilní rychlosti dovoluje nástroji generovat skóre na inzerentově konzoli, aniž by bylo nutné hodně kliknutí na reklamu, tak jak to bylo předtím.
 
Google představil skóre mobilní rychlosti v červenci na jeho Google Marketing Live události.
 
Skóre mobilní rychlosti je hodnocena na deseti-bodové stupnici, s desítkou jako hodnotou pro nejrychlejší přistávací stránky. Rychlost stránky a potenciální poměr převodů jsou dva další faktory, použité k určení skóre.

Proč by vás to mělo zajímat.

 
Pomalu se načítající přistávací stránky mohou frustrovat uživatele, odrazovat je pryč z vaší stránky, což může tak rozdrtit vaše naděje na prodej či převod.
 
„Pomalu se načítající mobilní stránky mohou zpomalit vaše podnikání,“ uvedl Prashant Nair, produktový manager pro Google Ads.
 
„Padesát tři procent návštěv na mobilní stránky jsou přerušeny, pokud trvá více než tři sekundy, než se stránka plně načte,“ uvedl Nair, citoval tak Google, který posbíral data v roce 2016.
 

Více o novinkách

  • Google navrhuje to, aby mobilní marketéři adoptovali technologie specifické pro mobilní zařízení jako jsou urychlené mobilní stránky (Accelerated mobile pages – AMP) ke zlepšení skóre rychlosti načítání. „AMP stránky typicky se načítají o osmdesát procent rychleji než standardní mobilní webové stránky. Výsledkem je až devadesáti procentní nárůst zhlédnutí AMP stránek a také daleko více stránek s hodnocením 10,“ uvedl Nair.
  • Google má také další nástroje, které pomáhají marketérům monitorovat jejich rychlost načítání pro mobilní stránky: Speed Scorecard, který porovnává rychlost načítání vaší webové stránky a také Impact Calculator, který vám dovolí odhadnout potenciální ztrátu obratu způsobenou pomalu se načítající stránkou.